close
我覺得阿,有時候自私一點是好的,
we are no saints, i should be more selfish
但是我真的狠不下心,有時一點點的小事就會讓我有點受傷 :(
Chrissie: sometimes i think i am a dumb person, because i care too much but people dont really care about me when i need them :(
Rachel: i am exactly the same
Rachel: your not dumb
Rachel: we are just better than others :)
Rachel: we have a bigger more loving heart
Chrissie: sometimes i dont want that, that just breaks my heart when people ignore me
Chrissie: am i too pessimistic? lol
Rachel: noooo you just know you deserve to have kindness come back to you
Rachel: and you do, from me :D haha

Rachel是好人!!!! 你們都是壞人!!!!

最近瘋拉練小提琴練得手指好痛
我的指頭跟心一樣fragile 搞什麼
我已經練會幾首歌了
雖然我很多弓的technik都還不會 但是自己拉的很爽
每天還沒放學就等著回家拉小提琴
從五點到十點 小提琴都不會在盒子裡,三不五時就來拉個幾下

在此特別感謝謝萱萱借我的小提琴 還有陳驗零男朋友的教導
希望過個暑假後可以拉的更順
我已經跟我學妹約好 他拉大提 我拉小提來演奏 :)
鄭危菌說我自學小提琴可以開演奏會的話 要贊助我
他死了 因為我快要開演奏會了 曲目是小星星

我再度去把頭髮拉直
但是我每天晚上擔心他明天就會捲回來
(現在已經慢慢捲回來了)
唉 真沒用 我以後都去我家的家庭理髮燙 直又持久
不像一般連鎖salon唬你錢、浪漫時間又傷頭髮

靠背 最近窮爆了 一直灑錢
畢旅可以退費嗎?

選了五年級的課
五年級都是一些爛課 我想下修微基分 不知道這是不是自取其辱的行為
五年級星期三整天沒有課 大家可以找我玩:)
啥爛課表

我開始在murmur了 :(
明天國貿期末考 雖然open book 但是答案都找不到
arrow
arrow
    全站熱搜

    ChRiSsI 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()